Μεταφορά αρχείων

Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με το λογισμικό "Αποδείξεις 2011" καταχωρήστε την εδώ

Μεταφορά αρχείων

Δημοσίευσηαπό DoraM » Τρί Σεπ 21, 2010 12:57 pm

Καταρχάς θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήρια μου για το πρόγραμμα, είναι εξαιρετικό! Κατά δεύτερον θα ήθελα να με βοηθήσετε,διότι είμαι αρχάρια στους υπολογιστές, πως θα λειτουργήσει το πρόγραμμα αυτό μεταφέροντάς το σε άλλο υπολογιστή. Να σας περιγράψω αναλυτικά πως έχει το θέμα για να μπορέσετε να με βοηθήσετε. Κατέβασα το πρόγραμμά σας μέσα Μαϊου στο λάπτοπ και από τότε μέχρι σήμερα έχω καταχωρήσει εκτατοντάδες αποδείξεις, όμως το λάπτοπ αυτο πρέπει να το πάρει το παιδί μου που είναι φοιτητής και γω αγόρα ένα καινούριο λάπτοπ. Πως θα μεταφέρω το πρόγραμμα στο καινούργιο λάπτοπ με όλες τις καταχωρημένες αποδείξεις χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα; Σας ευχαριστώ εκ των προταίρω για την κατανόησή σας. θα ήθελα να συμπληρώσω ότι το πρώτο λάπτοπ που εγκατέστησα το πρόγραμμά σας είχε τα W VISTA και το δεύτερο λάπτοπ τα W7 \, ευχαριστώ.
DoraM

Re: Μεταφορά αρχείων

Δημοσίευσηαπό Yiannis » Τρί Σεπ 21, 2010 8:22 pm

Σε ευχαριστούμε και μεγειά το καινούριο Laptop!

Υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς των αποδείξεων από τον ένα υπολογιστή στον άλλο.

Κάνε εγκατάσταση της εφαρμογής των αποδείξεων και στον καινούριο σου υπολογιστή.

Για να γίνει η μεταφορά, πήγαινε πρώτα στον παλιό υπολογιστή και κάνε κλικ στο "Βοήθεια" κάτω αριστερά και μετά στο "Ασφάλεια δεδομένων".
Κάνοντας κλικ στο "Δημιουργία αντιγράφου των δεδομένων" θα μπορέσεις να πάρεις backup στη διαδρομή που θα επιλέξεις. Μετέφερε το αρχείο DataBackup.zip που θα δημιουργηθεί, από τον παλιό στον νέο σου υπολογιστή.

Τώρα τρέξε την εφαρμογή στον καινούριο υπολογιστή και κάνε ανάκτηση των δεδομένων κάνοντας κλικ στο "Βοήθεια" κάτω αριστερά, μετά στο "Ασφάλεια δεδομένων" και στη συνέχεια κλικ στο "Ανάκτηση δεδομένων" και επιλέγοντας τη διαδρομή που βρίσκεται το αρχείο DataBackup.zip που μετέφερες πριν από τον παλιό υπολογιστή.