Οδηγίες υποβολής πρότασης νέας λειτουργίας ή βελτίωσης

Έχετε κάποια ιδέα που θα μπορούσε να κάνει το λογισμικό καλύτερο;
Χρειάζεται κάποια λειτουργία βελτίωση;
Εδώ είναι ο κατάλληλος χώρος για να το συζητήσουμε

Οδηγίες υποβολής πρότασης νέας λειτουργίας ή βελτίωσης

Δημοσίευσηαπό Yiannis » Τετ Μαρ 03, 2010 7:42 pm

Ενδεικτικά, κατά την υποβολή μίας νέας πρότασης συμπληρώστε τα ακόλουθα:

  1. Ποια είναι η νέα λειτουργία που θέλετε;
    Περιγράψτε τη νέα λειτουργία ή βελτίωση που θα θέλατε να έχει το λογισμικό
  2. Πώς θα επωφεληθεί η κοινότητα των χρηστών του λογισμικού από αυτή τη δυνατότητα;
  3. Πώς θα θέλατε να υλοποιήσουμε αυτή την πρόταση;
    Περιγράψτε τις προσθήκες που θα θέλατε να γίνουν στο user interface (διεπαφή χρήστη) για να υλοποιηθεί η λειτουργία που προτείνετε. Η περιγραφή μπορεί να περιλαμβάνει οδηγίες για προσθήκη στοιχείων εισαγωγής κειμένου, νέα μενού, drop down boxes, check boxes κλπ.
Yiannis
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 27, 2010 10:28 pm

Re: Οδηγίες υποβολής πρότασης νέας λειτουργίας ή βελτίωσης

Δημοσίευσηαπό Rude_R » Πέμ Οκτ 21, 2010 3:29 am

Καταρχήν συνχαρητηρια για την προσπαθεια σας και την εφαρμογη.

Εχω καμια ωρα περιπου και παιδευομαι με την Portable εκδοση και θα ηθελα να επισημανω καποια πραγματα.

1.) Ενα extra field με Α/Α για να μπορει ο καθενας να κατηγοροποιηση τις αποδειξεις του είτε 1,2,3, ειτε Α1,Α2,Α3. (απο οτι ακουσα η εφορια θα κανει δειγματολογικο ελενχο οποτε καλο θα ηταν να μπορουμε να αντιστοιχησουμε μια αποδειξη με το αρχειο μας.
2.) Να διορθωθει το ποσοστο επι του ετησιου τζιρου, πχ στα 12000 ειναι 1200 σε αποδει3εις και οχι 600
3.) Να ενσωματωθει import από Excel
4.) Κάπου διαβασα για αποδειξεις οι οποιες εξαιρούνται και αυτο θα ηταν καλο οσον αφορα τον υπολογισμο τον γενικων εξοδων ή αν τυχον αλλάξη κατι στον νομο.
5.) Export se PDF
αυτα προς το παρον, συγνωμη αν κατι εχει ηδη ειπωθη.

ΥΓ. Η firebirdsql 2.5 ειναι Released http://www.firebirdsql.org/index.php?op=devel&sub=engine&id=fb25_release
ΥΓ2. Η συγκεκριμενη εφαρμογη θελω να πιστευω οτι πολυ ευκολα θα μπορουσε να μετατραπει σε προγραμμα εσοδων-εξοδων :-)
ΥΓ3. Αν μπορω να βοηθησω σε κατι πολυ ευχαριστως, ξέχασα να αναφέρω ότι ειμαι Developer (Software-Engineer)
Rude_R
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 21, 2010 3:06 am

Re: Οδηγίες υποβολής πρότασης νέας λειτουργίας ή βελτίωσης

Δημοσίευσηαπό Yiannis » Πέμ Οκτ 21, 2010 4:36 pm

Rude_R έγραψε:1.) Ενα extra field με Α/Α για να μπορει ο καθενας να κατηγοροποιηση τις αποδειξεις του είτε 1,2,3, ειτε Α1,Α2,Α3. (απο οτι ακουσα η εφορια θα κανει δειγματολογικο ελενχο οποτε καλο θα ηταν να μπορουμε να αντιστοιχησουμε μια αποδειξη με το αρχειο μας.
Υπάρχει η στήλη ID όπου η κάθε απόδειξη λαμβάνει ένα μοναδικό αύξοντα αριθμό ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αναγνωριστικό μίας απόδειξης. Για να εμφανίσεις αυτή την στήλη κάνε δεξί κλικ επάνω σε μία στήλη > "Επιλογέας στηλών" > Σύρε τη στήλη ID αριστερά από την στήλη ΑΦΜ.
Από οτι είδα υπάρχει και ένα bug. Εάν είναι ενεργοποιημένο κάποιο φίλτρο δεν μπορούν να καταχωρηθούν νέες αποδείξεις, οπότε εάν σου εμφανιστεί κάποιο σφάλμα, σβήσε το φίλτρο όπως περιγράφεται εδώ: http://apodeikseis.dentist.gr/viewtopic.php?f=7&t=41

Rude_R έγραψε:2.) Να διορθωθει το ποσοστο επι του ετησιου τζιρου, πχ στα 12000 ειναι 1200 σε αποδει3εις και οχι 600
Ναι, δουλεύουμε τον αλγόριθμο για τον σωστό τρόπο υπολογισμού του αφορολόγητου και θα διορθωθεί στην επόμενη έκδοση.

Rude_R έγραψε:3.) Να ενσωματωθει import από Excel
Θα κοιτάξουμε να υλοποιήσουμε αυτή τη δυνατότητα κάποια στιγμή. Προς το παρόν μπορούν να περαστούν οι αποδείξεις συνολικά σε μεταφορά. Δες εδώ:http://apodeikseis.dentist.gr/viewtopic.php?f=7&t=25

Rude_R έγραψε:4.) Κάπου διαβασα για αποδειξεις οι οποιες εξαιρούνται και αυτο θα ηταν καλο οσον αφορα τον υπολογισμο τον γενικων εξοδων ή αν τυχον αλλάξη κατι στον νομο.
Ναι, θα κοιτάξουμε να υλοποιήσουμε αυτή τη δυνατότητα

Rude_R έγραψε:5.) Export se PDF
Υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Κάνε κλικ στο κουμπί "Εκτύπωση" > Πάνω δεξιά "Εξαγωγή" > "Εξαγωγή σε" > "Αρχείο PDF"

Rude_R έγραψε:ΥΓ2. Η συγκεκριμενη εφαρμογη θελω να πιστευω οτι πολυ ευκολα θα μπορουσε να μετατραπει σε προγραμμα εσοδων-εξοδων :-)
Ναι θα μπορούσε, βέβαια θέλει αρκετή δουλειά κάτι τέτοιο.

Rude_R έγραψε:ΥΓ3. Αν μπορω να βοηθησω σε κατι πολυ ευχαριστως, ξέχασα να αναφέρω ότι ειμαι Developer (Software-Engineer)
Ωραία! :D . Εάν βγάλουμε beta έκδοση θα σου τη στείλω για να τη δοκιμάσεις.
Yiannis
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 27, 2010 10:28 pm

Re: Οδηγίες υποβολής πρότασης νέας λειτουργίας ή βελτίωσης

Δημοσίευσηαπό Rude_R » Πέμ Οκτ 21, 2010 5:09 pm

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση,
Ναι έβαλα το πεδίο ID (άπλα εννοούσα ένα πεδίο Α/Α το οποίο να ειναί editable, άλλα ίσως να είναι άχρηστο τελικά)
anyway keep the good working....

ΥΓ Σε ευχαριστω που με κανεις Junior beta tester. :):):)
ΥΓ2 ανυπομονώ να δω την επόμενη έκδοση.
Rude_R
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 21, 2010 3:06 am

Re: Οδηγίες υποβολής πρότασης νέας λειτουργίας ή βελτίωσης

Δημοσίευσηαπό Yiannis » Πέμ Οκτ 21, 2010 6:32 pm

Rude_R έγραψε:Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση,
Ναι έβαλα το πεδίο ID (άπλα εννοούσα ένα πεδίο Α/Α το οποίο να ειναί editable, άλλα ίσως να είναι άχρηστο τελικά)
anyway keep the good working....

ΥΓ Σε ευχαριστω που με κανεις Junior beta tester. :):):)
ΥΓ2 ανυπομονώ να δω την επόμενη έκδοση.

:D και εγώ ευχαριστώ για τη βοήθεια!
Yiannis
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 27, 2010 10:28 pm

Re: Οδηγίες υποβολής πρότασης νέας λειτουργίας ή βελτίωσης

Δημοσίευσηαπό andreana » Δευτ Νοέμ 29, 2010 11:22 pm

εκτός την λειτουργία εισαγωγής excel που νομίζω γίνεται απο το ΑΝΟΙΓΜΑ ΜΕ
όταν καταχωρώ μια επωνυμία με το ίδιο ΑΦΜ καλό θα ήταν να έμπαινε και η κατηγορία εξόδων αυτής ως προεπιλογή όπως γίνεται με τις πρώτες δυο στήλες δίχως να χρειάζεται να την ξαναπληκτρολογήσω
andreana
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 29, 2010 9:31 pm

Re: Οδηγίες υποβολής πρότασης νέας λειτουργίας ή βελτίωσης

Δημοσίευσηαπό Yiannis » Τρί Νοέμ 30, 2010 6:23 pm

andreana έγραψε:εκτός την λειτουργία εισαγωγής excel που νομίζω γίνεται απο το ΑΝΟΙΓΜΑ ΜΕ
όταν καταχωρώ μια επωνυμία με το ίδιο ΑΦΜ καλό θα ήταν να έμπαινε και η κατηγορία εξόδων αυτής ως προεπιλογή όπως γίνεται με τις πρώτες δυο στήλες δίχως να χρειάζεται να την ξαναπληκτρολογήσω

Andreana μπορείς να περιγράψεις με περισσότερη λεπτομέρεια τι είναι αυτό που προτείνεις γιατί δεν μπορεσα να το καταλάβω; 'Ισως κάποιο screenshot ή ένα παράδειγμα με δεδομένα καταχώρησης να βοηθούσε.
Yiannis
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 27, 2010 10:28 pm

Re: Οδηγίες υποβολής πρότασης νέας λειτουργίας ή βελτίωσης

Δημοσίευσηαπό naxnik » Κυρ Μαρ 13, 2011 7:42 pm

Υπολογισμός αφορολογίτου;
Θα πρέπει όταν δηλώνονται οι φορολογούμενη να υπαρχή τρόπος συσχέτησης τους (σύζηγος - τέκνα), αφού αυτοί επιβαρήνουν τον υπόχρεω και γίνετε κοινή δήλωση.
naxnik
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 13, 2011 7:29 pm

Re: Οδηγίες υποβολής πρότασης νέας λειτουργίας ή βελτίωσης

Δημοσίευσηαπό naxnik » Κυρ Μαρ 13, 2011 7:46 pm

Α.Φ.Μ. επιχηρήσεων
Έχω αποδείξεις απο επιχηρήσεισ που στη μέση τησ χρονιάς άλλαξαν επωνημία. Πως μπορώ να έχω ένα ΑΦΜ με δυο διαφορετικές επιχηρήσεις
naxnik
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 13, 2011 7:29 pm

Re: Οδηγίες υποβολής πρότασης νέας λειτουργίας ή βελτίωσης

Δημοσίευσηαπό Yiannis » Παρ Μαρ 18, 2011 2:50 am

naxnik έγραψε:Υπολογισμός αφορολογίτου;
Θα πρέπει όταν δηλώνονται οι φορολογούμενη να υπαρχή τρόπος συσχέτησης τους (σύζηγος - τέκνα), αφού αυτοί επιβαρήνουν τον υπόχρεω και γίνετε κοινή δήλωση.

Οι αποδείξεις καταχωρούνται ξεχωριστά για κάθε φορολογούμενο, ακόμη και οταν είναι παντρεμένοι. Για ποιό λόγο χρειάζεσαι τη συσχέτιση μεταξύ τους;
Yiannis
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 27, 2010 10:28 pm

Επόμενο

Επιστροφή στο Προτάσεις για νέες Λειτουργίες και Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron